شوینده بهداشتی پردیس عمده (قم)

شوینده بهداشتی پردیس عمده (قم)

هرچی که لازم داری فقط کافیه به ما زنگ بزنی اسمشو بگی تا ما اونو (عمده) تحویلت بدیم ارسال رایگان شماره تماس:09923755997

محل لوگو

پریل و داسمتوس تا80درصد تخفیف


 

 

 

 

آشنایی با کارخانه پریل

 

خانهبهداشتی و نظافتیآشنایی با کارخانه پریل

 

شرکت هنکل

 

شرکت هنکل یک شرکت آلمانی است که محصولات این شرکت در زمینه های بهداشتی، آرایشی، شوینده و چسب های صنعتی می باشد. اسن شرکت در شهر دوسلدوف آلمان واقع شده و همچنین به 125 کشور جهان محصولات خود را صادر می نماید. 

 

این شرکت توسط آقای fretez henkel در سال 1876 در شهر آخن آلمان به همراه دو شریک دیگر تاسیس شد. پس از 2 سال فعالیت محل اقامت شرکت هنکل از شهر آخن به دوسلدوف منتقل شد. این شرکت در سال 1960 با تصاحب چندین شرکت دیگر بسیار گسترش یافت و فروش محصولات خود را در بازار امریکا آغاز نمود. 

 

برندها و نشان های شرکت هنکل مایه ظرفشویی پریل پودرهای رختشویی دستی و ماشین پرسیل پورکسمحصولات آرایشی و بهداشتی شوارتسکفچسب های لاکتایت و پریتهنکل در ایران

 

پس از اصلاح وتغییرات در قانون سرمایه گذاری در ایران در سال 1375، شرکت هنکل 60 درصد از سهام شرکت پاک وش در قزوین را خریداری نمود و همچنین از همان سال نیز سهام این شرکت در بورس خرید و فروش می شود. 

 

محصولات شرکت هنکل در ایرانپودر لباسشویی دستی پرسیل پودر لباسشویی ماشین پرسیل پودر فله ای پرسیل مایع ظرفشویی پریل در وزن های 1 و 4 لیتری قرص لباسشویی پریل نمک ماشین ظرفشویی پریل ژل ماشین ظرفشویی پریل مایع لباسشویی رنگین شور مایع لباسشویی مشکین شور کارخانه پریل

 

کارخانه مایع ظرفشویی پریل در کشور ایران در استان مرکزی و شهرستان ساوه و شهر صنعتی کاوه که یکی از قطب های صنعتی کشور محسوب می شود، واقع شده است. کارخانه پریل توسط شرکت هنکل پاک وش تحت لیسانس آلمان به تولید محصولات خود پرداخته است و همچنین این کارخانه سهامی عام می باشد. شهر ساوه در فاصله ۱۴۱ کیلومتری از تهران قرار دارد و از نظر استانی نیز در فاصله ۱۶۶ کیلومتری از مرکز استان مرکزی یعنی اراک واقع شده است. این کارخانه به لحاظ موقعیت جغرافیایی منحصر بفرد و مخصوص، حدودا در مرکز کشور ایران واقع شده است و از لحاظ دسترسی به تمام بازارهای داخل کشور و همچنین خارج از کشور دارای امتیازات زیادی می باشد که این کارخانه را در امور تولید و فروش و بازاریابی به کارخانه ای موفق و پربازده تبدیل کرده است.

 

کارخانه مایع ظرفشویی پریل که مشغول تولید مایع های ظرفشویی 1 لیتری و 4 لیتری می باشد، جزو بهترین های مایع ظرفشویی می باشد. مایع ظرفشویی پریل با قدرت پاک کنندگی بالا و همچنین قیمت پایین بسیار پرفروش است و همچنین شرکت هنکل آلمان طی آزمایشات و تحقیقات فراوان توانسته محصولاتی را تولید نماید که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قدرت پاک کنندگی در سطح بالا قرار دارد و جزو پرفروش ترین مواد شوینده محسوب می شود. 

 

مزایای مایع ظرفشویی پریلقدرت پاک کنندگی بالا خاصیت نرم کنندگی پوست سازگار با انواع پوست ها استفاده از رایحه های منحصر بفردمحصولات پریلمایع ظرفشویی قرص ماشین ظرفشویی پودر ماشین ظرفشویی ژل ماشین ظرفشویی نمک ماشین ظرفشویی مایع جلا دهنده ماشین ظرفشویی فروش مایع ظرفشویی پریل توسط تامین فلات 

 

خرید عمده و با قیمت پایین و ارزان همیشه جزو یکی از دغدغه های خرید خریداران از جمله هتل ها، شرکت ها، سازمان ها، فروشگاه ها، بیمارستان ها و مراکز فروش بوده است. شرکت تامین فلات در نظر دارد با ارائه کالاهای اصل و اورجینال با قیمت ارزان و مناسب خریداران را در جهت خریدی با خیال راحت همراهی نماید. همچنین با خرید از شرکت تامین فلات علاوه بر دریافت کالا با قیمت مناسب در اسرع وقت، فاکتور رسمی نیز در کنار سفارش اداری خود دریافت خواهید کرد. مشتریان عزیز می توانند جهت خرید عمده مایع ظرفشویی با قیمت ارزان و مناسب از شرکت تامین فلات یکی از مراکز پخش مایع ظرفشویی و تامین کنندگان ملزومات اداری  در شهر تهران و همچنین خرید مایع ظرفشویی پریل و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید. 

 

آخرین مطالب بلاگ بهترین مارک چای سبز چگونه یک میز اداری منظم داشته باشیم؟ جوهر قند چیست و چه کاربردی دارد؟ روش های پاک کردن لاک غلط گیر از روی لباس لوازم اداری را از کجا بخریم ؟ خرید انواع لوازم التحریر با فاکتور رسمی خرید انواع شوینده و بهداشتی با فاکتور رسمی خرید قند و شکر با فاکتور رسمی کدام کالاهای تامین فلات معاف از مالیات بر ارزش افزوده هستند؟ خرید انواع کاغذ با فاکتور رسمی شرکتی مواد تشکیل دهنده قند راهنمای ثبت نام پایانه های فروشگاهی سامانه مودیان چیست؟ استعلام اعتبار فاکتور رسمی چگونه است؟ خطرات نوشیدن چای در لیوان پلاستیکی مضرات قند برای سلامتی کدام فاکتور مورد تایید دارایی است؟ مالیات بر ارزش افزوده چیست و چگونه محاسبه میشود؟ تفاوت فاکتور رسمی و غیر رسمی در چیست؟

 

شرکت کران تامین فلات به منظور تهیه و تامین ملزومات اداری و لوازم مصرفی سازمانها، ارگانها، نهادها، دفاتر و شرکتهای دولتی و خصوصی فعالیت می کند. لازم به ذکر است که شرکت کران تامین فلات عضو سامانه – ستاد ایران – می باشد که این سامانه پل ارتباطی بین سازمان های دولتی و تامین کنندگان عمده می باشد.

 

ثبت

 

دسترسی سریعصفحه اصلیثبت نامتماس با مادرباره ماسبد خریدبلاگ

 

پیوندهای مفیدقوانین و مقرراتپرسش های متداولاستخدام

 

شبکه های اجتماعی تامین 

 

 

مبلغ واقعی 0 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 22

دیدگاه های کاربران (0)

هرچی که لازم داری فقط کافیه به ما زنگ بزنی اسمشو بگی تا ما اونو عمده تحویلت بدیم شماره تماس:09923755997

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما